2011-09-03

Red ut i skogen idag med Flame med mig hade jag Lizz o Snobben, som inte tog det allt för snabbt. Blev mycket klättring och galopp arbete i borde kort och utsträckt galopp, vilket jag kommer träna på mycket nu då hon ska få upp muskelaturen och konditionen, hon orkar så mycket mer nu märker man från i början när jag började hjälpa till med henne och magen börjar försvinna. Hoppade även lite i skogen, och i veckan som kommer ska jag iväg och hoppträna på hillerstad med Malin, kan bli kul att göra eftersom det var längesedan jag själv gjorde det med så har säkert tappat en hel del i sits osv. Kommer att bli mycket bättre och lättare med träning när vi flyttat till Klinga, en ordentlig paddock och skog precis vid stallet och nästan inga bilar i närheten och 20-25 min skritt/trav väg till Ekenryttarna. Så längtar tills vi flyttar!


Kommentarer
Postat av: Test

test

2011-09-09 @ 20:38:21
URL: http://dhdhdh
Postat av: test

test

2011-09-09 @ 20:39:36
URL: http://test

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0