uppdatera

Malin tycker att jag ska uppdatera bloggen nu när Flame är frisk igen, så gör väl det. Flames hovböld är som borta, hon haltar inget längre och är fräsch, lite stel dock. Så nu är min plutt lyckig och glad igen, istället för sur o jobbig. Vi invigde första friska dagen med en tur i skogen, har nog aldrig sett Flame så lycklig som hon var då, om jag hade låtit henne galoppera mer än det jag gjorde, hade hon nog galopperat ett antal km... om hon ens hade slutat. Igår körde jag lite lösgörande i paddocken för att få stelheten att släppa någorlunda, släppte en del i ryggen mot slutet och hon gick i en låg och bra form. Så nu är det bara att starta där vi slutade sist, fortsätta med muskelbyggande, benteknik i hoppningen om jag nu får tid att träna för Roberto på Eken eftersom jag har ett jobb som praktiskt taget tar upp all min tid. Målet är att starta nån hopp eller dressyrtävling i februari.
/ sofia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0