planering

Ska lägga upp en planering över träningen till Flame eftersom att vi nu ska komma igång ordentligt, synd bara att jag är så fantasi lös och inte riktigt vet vad jag ska göra. Vet i alla fall att vi ska träna för Roberto, men vill ha någon bra tränare till dressyren som tänker lite sunt och inte är så hård. Resten av den här veckan är det i alla fall skogen som gäller, på söndag ska jag dock hjälpa Ida och visa lite hur Flame fungerar. Vill att snön ska komma så att man kan ut o galoppa på snöklädda fält, dels så längtar jag till vintern så att den snabbt går över och det blir vår igen.

Blev lite chockad, hade väldigt många som besökt bloggen och förstod inte varför så hade tesskliintestam.blogg.se länkat eftersom att jag gissat rätt om benlindorna. Tack så mycket !



Glad häst?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0